• Latest

    selamat tinggal sayang

    ku sangka panas hingga ke petang
    rupa rupanya hujan pulak petang tadi..

    alamak,
    betul la kata Orang
    kita kena beringat2 masa senang
    nanti masa susah dah terparak sorang2..

    hurm..

    betullah pesan mama
    bila kita ade sesuatu tu
    ingat2 lah pada yang takde..
    ingat,
    bukan semua orang mampu..

    nak buat macam mane,
    jodoh kita tak panjang..

    sy tahu awak membahagiakan saya,
    sy pun tahu yang saya happy dengan awak,
    sy pun happy bersama awak,
    tapi kenapa?
    kenapa perlu tamatkan perhubungan yang indah lagi membahagiakan ini..

    SELAMAT TINGGAL ...



    connection internet yang laju..
    P! wimax


    saya akan pulang ke...

    yesss...
    (terpaksa happykan diri)

    dan saya akan berjumpa beliau ini lebih kerap
    dengan beliau ini
    adeh..
    memamg jarang online la lepas ni..
    sekian...
    =)


    2 comments

    Post Top Ad