• Latest

    hari yang GILA..[part 2]

    anda perlu baca ini dahulu untuk lebih faham


    bahagian II

    Beliau tak henti2 cakap walaupun baru je kenal en awwok dan aisya..

    suatu yang special berlaku,
    dimana... Aryl rasa macam gadis masscom dah kenal kitorang lama..
    huhuhu, ngan aryl mungkin la.. tapi, with aisya and awwok..
    hurm.. saya tabik spring anda gadis masscom..

    Destinasi berikutnya ialah secret recipe
    dimana
    kami makan dan berehat seketika kerana hujan yang mencurah2 jatuh ke bumi
    (macam iklan koko crunch tu) huhu..

    selepas makan..
    Gadis masscom, (ke aryl eh??) ajak mereka menyumbangkan suara masing2
    untuk berkaraoke..
    10 lagu berasa sangat kejap,
    sebab kami sebuk menghayati nilai sebuah persahabatan..


    Kemudian, kami ke uptown Seksyen 24 (btol ke?)
    huhuhu..
    owh,
    sebelum tu..gadis masscom sempat menunjukkan villa beliau pada aisya
    (kitorang =aryl and awwok tak dibenarkan masuk =( ) yela, villa khas untuk gadis2 sahaja.. huhu

    selepas mengukur tapak2 uptown, bak kata gadis masscom
    kami menghantar beliau ke villa milik beliau.. huhuhu

    dan berakhirlah hari yang indah
    berbekalkan beribu pengalaman dan kejadian yang diselangi dengan gelak tawa
    dan kami pulang dengan kepuasan dan keceriaan tahap maksima (walaupun penat)

    habes....
    eh,
    siapa gadis masscom..?
    tgk lah gambar2 kat bawah ni..


    aksi di Secret Recipe ft CiK Aisya


    ni makanan beliau punyer.. haha ( x abes pun mkn)




    KAMI

    by the way
    kenal2 la gadis masscom

    5 comments

    Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

    hahahaha beshh!!
    thankss.. nnt jgn serik dtg lg yee :D

    aryl said...

    tak akan serik... =)

    Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

    whaaa kalau gitu nak lg spaghetti yeasss!!!

    aryl said...

    boleh saja...
    pada 12 februari mungkin? haha

    etykus said...

    huwaa. '10 lagu berasa sangat kejap,
    sebab kami sebuk menghayati nilai sebuah persahabatan..' cewah. hehe.

    Post Top Ad