• Latest

    Saya Ingin Menjadi Blogger Pilihan Di Sahabat Blogger


    Blogger Pilihan??

    ini segmen anjuran sini


    kenapa saya nak jadi blogger pilihan...

    Saya?

    Kenapa? sebab blogging tu besttt.. hehe..

    ini gambar saya bang....
    eh... silap2...

    ni gambarnyer...

    hurm... sy ade gambar berdua la.. (boleh) hehe...
    aryl di kiri anda ye..


    ni lg sebiji gambar
    jalas kan gambar sy nie?? hehe..


    soalan bocor SPM 2011

    wartawan rtm: Kenapa "Pabila Mindaku Berbisik"?

    aryl jawab:

    Pada mulanya, saya tak tahu nak menamakan ape, sehinggalah pada suatu hari, ketika sibuk memikirkan nama.. ilham nama blog ni macam berbisik2 dibawa angin.. huhu.. dan rasionalnya.. segala ape yang ditulis dalam ni,
    datang dari minda dan minda bisikkan kepada jari untuk menaip..

    wartawan kosmok! : Kenapa "carutankarutaryl"?

    aryl jawab:

    url ni dahulu aryliciousrawks, disebabkan atas permintaan ramai..
    saya tukarkan kepada carutan karut aryl..
    pertama
    sebab.. saya menulis macam2 perkara yang terlintas melalui kacamata dan perspektif saya sendiri = mencarut
    kedua
    macam tukang karut dalam dikir barat.. hehe..
    aryl? nama gleymer je.. hehe..

    definasi penuh: blog yang penuh dengan kata2 yang terbit dari bisikan minda dan diterjemahkan oleh jari jemari untuk tatapan pembaca.. cewahh..


    wartawan bernama: apa yang anda aspect dari dunia blog anda?

    aryl jawab:
    saya berharap agar blog saya seperti blog2 lain juga,
    mempunyai steady readers yang sudi baca cerita2 dan input2 yang nak saya sampaikan...

    wartawan Sahabat Blogger:
    sahabat blogger itu apa pada diri anda & juga blog anda..?

    aryl jawab:
    SB merupakan satu komuniti yang bagusdan sebagai batu loncatan kepada blogers2 baru macam saya untuk mendapat tunjuk ajar dan mungkin kritikan dan saranan yang membina bagi memperindah lagi seni blogging ini.. hehe
    pada blog saya?
    secara jujur.. saya menjadi teruja kerana mendapat readers and kawan dari SB yang sporting dan baik hati..

    2 comments

    ayienchan said...

    gud luck awk (:
    igt farid kamil punye blog tadi.hehe ;P

    aryl said...

    hehe,
    thanks..
    eh, bukan2... =)
    aryl kamil mungkin.. hahaha

    Post Top Ad