Advertisement

Shopping Sakan Di Haqqi Shah Alam - Selain Kelengkapan Ibadah, Ada Baju Raya Jugak Rupanya…




Rasanya dah boleh kita nak update pasal hari raya yang bakal menjelang nanti kan? Semetinya, kalau korang nak tempeh baju, dah tentu takkan diterima lagi, jadi… apa solusi korang?

Kalau aku, aku suka pegi beli yang ready made. Senang, masuk butik, cuba, bayar, balik, senyum tunggu nak pakai pada pagi raya. Hehehe…

Kalau korang masih tercari-cari baju raya, apa kata korang ke Seksyen 7, sederet dengan Jakel tu ada satu kedai nama dia HAQQI.


HAQQI ni, dia merangkumi semua aspek kelengkapan yang kita nak. Daripada kelengkapan Ibadah, produk penjagaan, kosmetik dan dah tentu untuk musim perayaan ni, ada BAJU RAYA!




Butik Haqqi ni ada di 3 lokasi iaitu TTDI, BANGI dan SHAH ALAM. So, kalau korang yang jauh nak ke Shah Alam tu, boleh la ke TTDI, ataupun butik diorang di Bangi.


KURTA –

Sebut pasal raya, semenjak dua ni memang trend lah anak-anak muda pilih nak pakai kurta kan. Sebabnya ia mudah. Dan boleh dipadankan dengan apa-apa seluar. Jeans pun sesuai, slack pun sesuai, skinny pun boleh masuk.




Di Haqqi, ada beberapa jenis kurta yang diorang sediakan. Ada yang sepasang, ada yang baju sahaja.
Yang terbaru di Haqqi ada beberapa jenis kurta, antaranya Kurta Set Furkan, Ayaz, Eymen, dan macam-macam lagi lah.




Macam yang aku cuba ni, nama dia kurta Zayyan kalau tak silap dan ia salah satu kurta yang under IzzuExclusive. Ye, Izzue Islam tu.

Lagi satu kenapa aku cuba yang ni sebab dia sekali dengan seluar. Kalau agak-agak aku malas nak cari seluar nanti, at least dah ada seluar untuk pakai one set.


SELAIN DARI KURTA –




Okay, kalau korang bukan ‘kurta person’ pulak, jangan risau. Di Haqqi ni ada banyak lagi pilihan pakaian, contohnya baju Melayu, ataupun Jubah.




Korang kalau dah pening dan nak cari baju raya tu, korang pegi je ke mana-mana butik Haqqi ni. Dan agak-agak malas nak bersesak-sesak, korang beli je online dekat www.haqqi.com.my

Alamat :






Atau korang boleh tengok page Facebook Haqqi okay : 




Selamat bershopping raya  =D

Post a Comment

0 Comments