Advertisement

Shopping Sakan Di PGMall Dengan Pelbagai Tawaran Menarik

Jujur cakap, aku bukanlah peminat beli barang online ni. Tapi yes, ada beberapa barangan yang kadang - kadang kau pusinglah mall - mall dekat sini, confirm payah jumpa.
Macam biasa; platfrom yang aku gunakan adalah platform yang warna orange tu lah; yang rajin buat birthday sale tu. Hehe.

Tapi, baru - baru ni aku terjumpa satu lagi platform LOKAL dari Malaysia iaitu PGMall. Ramai yang tak perasan atau tak tahu sebenarnya PGMall ni platform e-dagang dari Malaysia dan dia sebenarnya dah ada sejak tahun 2017 lagi! Punya jauh aku tertinggal bas kali ni.


PGMall (www.pgmall.my) ni kalau nak ikutkan, ranking ke-3 sebagai platform e-dagang menurut laporan dari Iprice, Power tak power lah bila platform tempatan mampu bersaing dengan nama-nama besar dan menduduki TOP 3 kan.

Menariknya; korang boleh shopping sakan di PGMall ni menggunakan e-wallet dan dia menyokong banyak jenis bayaran. Korang tengok lah sendiri screenshot contoh aku nak beli bag travel baru - baru ni.

Sebelum aku terlupa; korang boleh jugak shopping menggunakan E-Penjana dan bermula semalam (10 Ogos 2020) sehingga 30 September 2020.

Ada 'Shop Malaysia Online' dekat PGMall, menarik jugak la pada aku, tak tahu korang minat ke tak, tapi ada banyak jugak barang yang boleh beli dari sini.


Tawaran Menarik PGMall : 

Bagi Pengguna Baharu : Ada Potongan RM25 setiap pembelian atau perbelanjaan bernilai RM80 (minimum).

Bagi Pengguna Sedia Ada : Potongan RM20 dengan pembelian minimum RM100

Bayaran Hantaran PERCUMA (RM8 OFF)

Dan paling menarik, tawaran potongan 50% eksklusif di Facebook Live, ada voucher rebate untuk korang..

Senang je nak dapatkan semua offer yang aku sebut ni, korang klik je sini >>> Shop Malaysia Online

#BarangBaikBarangKita



Selain daripada tawaran atas tadi, ada satu inisiatif atau kempen menyokong produk tempatan iaitu kempen 'Proudly Local Campaign' yang mana PGMall ni bagi lagi tawaran potongan dan sebagainya untuk produk - produk tempatan dari Julai hingga Disember 2020.

Macam contoh; ni... Pes Laksa Sarawak ni, aku punyalah craving Laksa Sarawak! Finally, boleh beli dan buat sendiri dekat rumah... Ye lah, nak ke Sarawak lagi entah bila kan.


Harga, lagi murah dari aku beli kat Sarawak haritu weh! Serious tak tipu...
Ada banyak lagi barang, korang cuba tengok barang tempatan yang disenaraikan dekat PGMall Proudly Local ni.

[ Peluang Menangi Voucher Grab dan Voucher PGMall ]

Ha, ini pun salah satu offer nemarik PGMall yang korang tak boleh terlepas lagi - lagi untuk pengguna atau peminat produk Nestle! 



Ada 16 pemenang mingguan dan 3 pemenang bulanan yang akan dipilih oleh PGMall. Syaratnya mudah; korang kena jadi antara yang paling banyak beli barang Nestle.

Bestnya, korang akan dapat potongan RM8 dengan pembelian minimum RM8

16 Pemenang Mingguan berpeluang untuk menang voucher Grab RM50 ditambah pula dengan voucher PGMall

3 Pemenang Bulanan pulak, berpeluang untuk menang voucher Grab RM100 ditambah dengan voucher PGMall





Jomlah ramai - ramai kita shopping di PGMall lepas ni, mudah je...
Korang cari www.pgmall.my atau klik link dibawah ni:

Shop Now !!



About PGMall:

Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #ShopNestle #NestleTopSpender #WinwithNestle #PGMall4u #Cashback #points

Post a Comment

0 Comments